Jak probíhá proces skenování snímků?

Základem pro všechno je vyplnění objednávkového formuláře. Tam uvedete kontaktní a fakturační údaje, počet snímků, zvolenou kvalitu skenování a doplňkové služby. Rovněž tam uvedete údaje o předání snímků. Snímky můžete poslat poštou, nebo využít jedné z poboček firmy Uloženka, která umožňuje předání zásilek mezi zákazníky a eshopy. Zásilku i s oskenovanými snímky nakonec zašleme nazpět. V případě jakýchkoli nejasností můžete zanechat poznámku, nebo nás kontaktovat na telefonu nebo emailu.

Jakmile objednávku odešlete, očekávejte automatický email s dalšími instrukcemi. Při posílání snímků poštou je zpravidla hned možné zásilku odeslat. (Krátký návod, jak správně zabalit zásilku.) V případě zvolení Uloženky musíme předání u firmy ručně objednat, proto než se tam vydáte, vyčkejte na další potvrzující email, který by měl nejpozději do několika hodin dorazit.

Při vyřizování zakázky respektujeme vaše požadavky. Pokud bychom měli k objednávce výhrady, ozveme se vám s doporučením vhodných doplňkových služeb. Nejčastěji se jedná o úpravy vybledlých a špatně vyvolaných snímků nebo odstraňování prachu a škrábanců.

Než se zásilka dostane na řadu, může to nějaký den trvat. Zásilky, nejsou-li opravdu velké, vyřizujeme zpravidla do tří týdnů. Obecně je nejlepší na vyřizování neuspěchat, což ale není vždy možné.

Snímky v digitální podobě můžeme například uložit na archivační DVD. To přiložíme k zásilce a i se snímky je odešleme nazpět. Platba může proběhnout převodem, nebo dobírkou při převzetí (i na pobočce Uloženky).